Ön itt jár: > >

Van létjogosultsága a kiadványoknak a 21. században?

Mi azt gondoljuk, hogy igen.

Egyrészt azért, mert vannak olyan magánszemélyek, akik szeretik kezükben tartani azt, amiről olvasnak. Célcsoport függő, de az idősebb generáció lefedése véleményünk szerint könnyebb ezekkel.

Másrészt, a céges brand szempontjából nagyon kedvez, ha valaki online találkozik egy arculattal, és ugyan az az arculat az üzletben visszaköszön szórólapok, prospektusok formájában.

A nagy, több tíz oldalas kiadványoktól mi óva intjük Partnereinket, mert azoknak tárolása, szállítása nem minden esetben kényelmes, de természetesen segítünk annak elkészítésében, ha valós igény van rá.


Milyen manapság egy szórólap, prospektus?

Először is szeretnénk leszögezni, hogy rengeteg lehetőség van ma már, nem feltétlenül egy egy-két oldalas leírás/kép váltakozásáról beszélünk.

Vannak olyan kreatív megoldások, melyek lehetővé teszik, hogy különböző anyagokból, mintákból, felületekből dolgozzunk.

Egyik kedvenc példánk egy olyan kiadvány, ahol a sportot népszerűsítették egy kosárlabdával, és a labda mintázatát érezni lehetett, ahogy végig húztuk rajta az ujjunkat.

Az is jó megoldás, amikor a szórólapon, prospektuson két kis rész bevágásával helyet hagyunk annak, hogy munkatársaink névjegyét elhelyezzük azon.

De használhatunk apró ragasztó pöttyöket, mellyel tollat, pendrive-ot rögzítünk a kiadványra.
 

Az elrendezés pedig nagyon rugalmas. Egyre népszerűbbek manapság a kisebb alakú, kinyithatós prospektusok.


Hol használjak szórólapot, prospektust?

  • Üzletünkben
  • Céges rendezvényeken
  • Üzleti klubokban
  • Szórólapozáskor
  • Bárhol, ahol Ön gondolja

 

REFERENCIÁINK
 

Tartalomhoz tartozó címkék: szolgaltatasaink

Ajánlatkérő form