Ön itt jár: > > >

Céges arculat kialakítása

Miért fontos az arculattervezés?

Mielőtt elmondanánk, mi miért gondolunk így, játsszunk egy kicsit!


Melyik cég ugrik be erről a színről?

A telekommunikáció óriás, vagy a fapados járat?


Bizony, mindkettő a magenta színnel dolgozik, és hívja fel magára a figyelmet. Mi pedig rögtön tudjuk azonosítani egy céggel, termékkel, szolgáltatással.

Akiket megkérdeztünk, azoknak 92%-a nem az egyik legnépszerűbb repülőtársaságra gondolt!

Gondoljunk bele! 2018-ban oda jutottunk, hogy egy színről egyetlen cég jut eszünkbe.

Ha van egy konkurens vállalkozás, akinek termék/szolgáltatási köre megegyezik, vagy hasonló, de az arculata könnyebben megjegyezhető, felismerhető, az fog az emberek eszébe jutni. És ezen rengeteg múlik.

A multi cégek nem azért költenek az arculatra, mert máshová nem tudják elkölteni marketing büdzséjüket, hanem tudják, hogy ebbe energiát és munkát kell tenni, hogy kitűnjenek a tömegből, mert így szereznek új és visszatérő vevőket.

Milyen funkciói vannak a céges arculatnak?

  • Azonosít és megkülönböztetés
  • Minősít: a cég egyik minősítésének alapja
  • Bizalmat ébreszt
  • Tükrözi a cég mentalitását

Mi miben tudunk segíteni?

  • Logó
  • Színvilág
  • Betűtípus
  • Weboldal design
  • Névjegyek
  • Levélpapírok
  • Prezentáció sablon
  • Reklámarculat (csomagolás, címke, katalógus, kiadvány)
  • Arculati kézikönyv elkészítése

Még egy kis játék!

Hány logót tud azonosítani a céggel? 

Tartalomhoz tartozó címkék: szolgaltatasaink

Ajánlatkérő form