Céges arculat kialakítása
Miért fontos az arculattervezés?
Mielőtt elmondanánk, mi miért gondoljuk így, játsszunk egy kicsit!

Melyik cég ugrik be erről a színről?
A telekommunikáció óriás, vagy a fapados járat?
Bizony, mindkettő a magenta színnel dolgozik, és hívja fel magára a figyelmet. Mi pedig rögtön tudjuk azonosítani egy céggel, termékkel, szolgáltatással.
Akiket megkérdeztünk, azoknak 92%-a nem az egyik legnépszerűbb repülőtársaságra gondolt!
Gondoljunk bele! 2020-ban oda jutottunk, hogy egy színről egyetlen cég jut eszünkbe.
Ha van egy konkurens vállalkozás, akinek termék/szolgáltatási köre megegyezik, vagy hasonló, de az arculata könnyebben megjegyezhető, felismerhető, az fog az emberek eszébe jutni. És ezen rengeteg múlik.
A multi cégek nem azért költenek az arculatra, és a megjelenésekre, mert máshová nem tudják elkölteni marketing büdzséjüket, hanem tudják, hogy ebbe energiát és munkát kell tenni, hogy kitűnjenek a tömegből, mert így szereznek új és visszatérő vevőket.
Milyen funkciói vannak a céges arculatnak?
- Azonosít és megkülönböztetés
- Minősít: a cég egyik minősítésének alapja
- Bizalmat ébreszt
- Tükrözi a cég mentalitását
Mi miben tudunk segíteni?
- Logó
- Színvilág
- Betűtípus
- Weboldal design
- Névjegyek
- Levélpapírok
- Prezentáció sablon
- Reklámarculat (csomagolás, címke, katalógus, kiadvány)
- Arculati kézikönyv elkészítése

Még egy kis játék!
Hány logót tudsz azonosítani a céggel?
Töltsd ki a lenti Űrlapunkat, hogy segíthessünk! Kérj bátran ajánlatot!